dagen

Inatt var jag sömnlös, jag var vaken fram till 7.00 då Johan klev upp för att gå till jobbet.
Hur mycket jag än försökte sova så gick det inte ! Sånt blir jag tokig på ! (!!!)
Jag somnade strax efter Johan åkte iväg, vaknade senare vid 13, somnade om och vaknade vid 15.00.
Ångest..

Jag slängde i en tvätt direkt när jag klev upp, städade lite och diskade.
Johan kom hem så vi hängde upp tvätt, och jag slängde i en ny tvätt igen.
Så nu har vi mycket lakan, handdukar, påslakan, örngott m,m som är rent.
Så skönt att ha skåpen fulla ! :)
Måste införskaffa en större torkställning, kan inte tvätta mer än 1 ½ tvätt per dag, det är drygt.
Det är inte så trevligt att hänga upp tvätten i hela lägenheter heller..

Jag slängde iväg en ansökan till Ica Maxi också, så nu håller vi tummarna !

Vi for iväg och köpte tvättmedel och toalettpapper också, för er som är intresserade ;)
Nu sitter vi i soffan, jag sitter framför min dator, och Johan är helt inne i tv:n för det är hockey.
Sverige - Ryssland.

Imorgon blir det att tvätta lite till, och hoppas på att någon vän har tid att umgås med mig.
Idag ville och kunde absolut ingen.
Tråkigt..

Ha en fortsatt god kväll och ett gott nytt år kära läsare !



Ordet är ditt.
Postat av: Johan

Puss du är underbar <3

2011-01-03 @ 22:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0