härliga sömn !

Jag känner mig så utvilad och härlig idag !
Det är ju så skönt att gå upp på morgonen så man somnar skönt.
igår kollade vi på filmen "SALT" , duschade och bäddade rent sen bums i säng !
Idag är jag utvilad.

jag drömde också en härlig dröm.
såklart så brukar jag drömma om det jag har pratat om senare på kvällen.
så jag drömde om att jag och johan var i thailand på semester en vecka. det hände lite otäcka saker emellan, men i övrigt var det som ett paradis.
vi bodde på en flottig båt värd säkert en bille !
Sen kom det en stor våg över oss när vi skulle ta oss i land en gång, och jag sjönk under vattnet, men kunde andas under vattnet i alla fall, men skulle få andnöd om jag gjorde det för mycket o.s.v.
en ung kille som badade hade pappas ansikte, det var läskigt. tror jag kanske har gråtit i sömnen.

idag ska johan iväg på träning 17-21.
så linnéa kanske kommer hit en stund, sen tror jag att jag ska börja röra mig mot grycksbo till syrran.
kommer nog bli en bra dag !

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0