i knooow

dålig uppdatering, jag vet !
Har helt enkelt inte brytt mig så mycket, och inte orkat heller för den delen.
Jag har i alla fall sagt upp mig från jobbet. det var inget för mig.
jag har umgåtts med Linnéa Wengrud i förrgår !
och igår var vi i djurmo hos världens bästa mia och svempa, hur mysigt som helst :)
Idag kommer carina hit, hon ska ut på krogen och tänkte passa på att komma hit och se hur vi bor.
det ska bli kul !
Men herregud vilket kanonväder vi har idag !
takdropp, sol, ljummen tempratur och det luktar gott i luften.
mmm, snart får snön ta och försvinna helt så man kan gå ut i tjocktröja utan att behöva frysa !
Och jag älskar dig johan, jag blir bara mer och mer kärare i dig för varje dag som går !
Puss på dig ♥

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0