love it !

Jag är jättetrött idag, somnade vid 4.30 imorse.
Jag slutade 3.20 inatt tror jag det var. Och nej, jag kommer inte att hålla på med detta jobb..
När man inte ens får betalt och får lära sig allting, så tycker jag att dom kan dra åt helv*te.
Igår mådde jag inte så speciellt bra.
Jag var så nervös och rädd att jag trodde jag skulle spy innan. Jag var ledsen och orolig också.

Visst, spelet är jättekul i sig, men jag klarar inte av det själv.
Jag kan verkligen inte räkna på 1,5 sek och komma ihåg varenda jäkla regel m,m.
Går bara inte.

Nu sitter jag här och Johan diskar.
Idag blir det städdag !

Jag älskar Lifehouse.
Finns inget band som gör så bra musik som dom.
Och sångaren har nog världens speciellaste röst.
Dom är grymma !!

(Två av alla bra låtar)
http://www.youtube.com/watch?v=5BrmKkN_Hzo
http://www.youtube.com/watch?v=oOwRHLZuZa4

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0