Börjat packa lite grann

Ja, här sitter jag, och väntar på att Johan ska komma hem någon gång.
Han är på jobbet och får hjälp med att byta koppling på bilen, och det kan ju ta ett tag.
Så tråkigt att vara hemma själv..
Jag har tvättat idag igen, så jag började packa lite grann.
Mycket kvar kan jag lova !
Ikväll eller imorgon åker jag till syrran och bor där 2 nätter. Målarna kommer ju antingen imorgon eller på torsdag.
Skulle underlätta att få veta vilken dag dom kommer.
Känns inte så kul om jag skulle vakna imorgon av slipmaskiner och prat av män här hemma !
Obehagligt på hög nivå -ja.
Vi får se när Johan kommer hem.
Jag har klickat runt på youtube på allt från himmel och jord.
Hittade en massa gamla Markoolio låtar som man lyssnade på när man var liten.
Så roligt och se hur jäklarns mycket 90-tal det var över han ! Haha.

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0