denna dag

Idag vaknade jag 11.00 och la in en tvätt på en gång.
under tiden fick jag reda på av Johan att jag kunde åka in till bobutiken i stan och välja ut tapeter !
Målarna kommer efterlängtat på onsdag eller torsdag.
Ska bli såå kul att komma hem efter semestern och se hur det ser ut.
Det blir en plommonlila färg i hallen, den är jag lite rädd för att det ska bli fult, men så får det vara isåfall.
I köket blir det vit tapet med "shimmer", och ena väggen i vardagsrummet blir det en grå tapet med "shimmer" fyrkanter. Det kommer bli sååå nice med våran kloka på den väggen sen !
Denna klocka ska sitta ovanför vår soffa


Johan kom och hämtade mig efter sitt jobb, och vi for till borlänge och handlade brännskivor, chips och dipp, schampo och lite annat smått.
Sen for vi till mamma i St. skedvi och drack kaffe och åt smörgås.
Mysigt !
Vi hämtade skruvdragaren där också, så imorgon ska vi ta ner barbord och hyllor så målarna får sitt utrymme.
Jag måste fråga någon som jag kan sova hos onsdag eller torsdag till fredag. Alltså 1 eller 2 nätter.
Känns inte så kul att vara hemma här när dom fixar och donar.
Känns mest pinsamt och konstigt.
Hoppas någon vill erbjuda mig en liten plats.


Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0