Det gick bra hos tandläkaren

Men det gjorde ont trots bedövning !(!!)
Sen ropade hon in en annan tandläkare, och då blir man ju lite skraj. I allafall jag.
Han kikade och sa tandborstning, tandtråd och ta ur piercingen.
Och ja, vad gör piercingen för nytta egentligen förutom att vara nå så jävulskt "cool" ?
Jag tog ju ur min andr piercing när jag började på Icamaxi. Nog för att jag kände mig riktigt naken första dagarna, men sen gick det över.
Det bli nog att ta ur denna också :)
Detta var i alla fall bara en vanlig infektion. Inget farligt.
Blir det inte bättre, eller blir det sämre ska jag kontakta. Jag hoppas det blir bättre, för du är ju vi borta fram till 7 eller 8 juli.



Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0