grannarna rakt över

Vi har grannar rakt över som har det härligt tillsammans med öppet fönster ! När Emilia och Kim var här satt jag och Emilia ute på balkongen omvirrade i filt och täcke och tog en varsin kall och pratade om allt mellan himmel och jord.
Plötsligt hör jag något konstigt, jag trodde det var Evald som knorra till innifrån, men ack så fel jag hade.
Vi brast ut i skratt när vi hörde kvinnan lät mer och mer.
Nu när jag och Johan håller på och sätter upp väggdekorer, så hör jag samma kvinna igen.
Öppet fönster, nerdragna persienner och tjut.
Folk går här ute till och från bussen/vägen/bilen på vändplan och så vidare.
Nu ska jag inte lägga mig i deras sexliv, men gud vad jag skulle skämmas om jag vore hon !
Haha :)

Ordet är ditt.
Postat av: Martina

Haha vad äckligt och höra såå väl! :) piiinigt!

2011-06-09 @ 18:59:21
URL: http://martiiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0