Nu har jag fått

Sommarlov !
Jag har ju varit hemma i 3 veckor, och jobbat matte.
Och jag behövde inte komma in till skolan imorogn och lämna uppgifter.
Så jag fick sommarlov nu !
Jätteskönt, och denna sommar hoppas jag blir bra !

Fira student, match i Östersund, fortsätta upp till Boden med kaffestunder och lite grillning på vägen upp, landa i Vittjärv och bosätta oss, kaffemys hos carolin och john, alder med sol och bad med min käresta och vänner, använda min strandklänning, picknik på kvarnängen, utnyttja min födelsedagspresent i luleå centrum med mitt allt, kubbkväll, boden alive och midsommar i kiruna, lyckligtvis gratta carolin på sin dag innan vi far hem igen.
Här hemma hoppas jag att jag får dela min sommar med mina närmaste vänner.

Jag hoppas den blir lyckad !









Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0