Pappa 56 år idag

Vår älskade pappa skulle ha fyllt 56 år idag.
Men livet är så fruktansvärt jävla orättvist, så han fick aldrig uppleva sin 56 årsdag..
Vi saknar dig så fruktansvärt mycket, pappa !
Jag skulle kunna göra allt här i världen för att få träffa dig igen. Du är min pappa, och jag är halv utan dig.
Mina tankar far runt i huvudet mer ä någonsin efter du gick över på andra sidan, jag har mer sömnsvårigheter nu än förr, och jag är mer ledsnare än förut.
Det kanske inte är så himla konstigt, för det är såhär sorg går ut på. Det är inget konstigt..
Men jobbigt, det är det var det är.
Det är så jobbigt utan dig, ingenting är sig likt. Du är ju min pappa, och dus ka ju vara här, med oss, din familj ! Varför skulle detta drabba just dig ? Du som aldrig gjort en fluga förnär, som är genomsnäll och alltid älskat dina närmaste. Varför ??
Älskade pappa, min skatt. Jag drömmer om dig, du kommer och pussar mig på kinden. Det känns så nära och äkta. Jag kommer aldrig mer få träffa dig mer, alrig få känna dig, höra dig eller se dig. Den tanken gör mig så ont, ont i hjärtat !
Nu känner jag att tårarna börjar komma fram..bäst jag slutar innan jag får ont i bröstet.

Jag kommer alltid att älska dig, pappa.
Du är min pappa ♥

Ordet är ditt.
Postat av: Lena

Söta lilla Mikaela. Du skriver så fint om din pappa. Vi saknar honom alla och älskar honom också.

2011-06-13 @ 23:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0