Slänger ihop ett inlägg

För det första ska jag svara på en anonym (gissar på att det är någon uppifrån) som kommenterade mitt inlägg igår.
Svar: Ja, det är verkligen skittrist ! Jag blir så ledsen bara. Inte en susning om vem det är, jag önskar jag hade kunnat veta det. Kram !
Jag har sovit 1 timme inatt, eller rättaresagt imorse.
Jag var inte trött, det var varmt, jag saknade pappa, Johan snarkade och bara bläää på alltihopa.
5.40 måste jag ha somnat, och guuuudars i himelen vad trött jag var när Johan väckte mig.
Fy satan alltså !
Har duschat, sminkar, klätt och fixat håret nu i alla fall.
Jag kommer ta 8.59 bussen ner till stan för att sedan åka bil med Mias mamma till Borlänge.
Sen blir det att kika på utspring och glada miner.
Ska bli kul !
Sen ska jag hjälpa Mia med mat och alltihop :)
Just nu är jag bara sååå törstig !
hejdå :)

Ordet är ditt.
Postat av: Ida

Fiiin du är gumman :)

2011-06-10 @ 11:52:58
URL: http://frandagett.blogg.se/
Postat av: åsa

vilken söööt klänning :) måste bara kolla med dig, har oriflame-grejerna kommit? tänkte bara ifall jag hinner få dom innan ni åker norrut! kraam

2011-06-13 @ 11:56:45
URL: http://piippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0