sömnlös natt med ont tandkött

ja, igår så sov ju jag och syrran i 2 timmar på dagen, och sånt där är iiinte bra för mig.
jag har legat sömnlös inatt på soffan. bara vridit och vändit mig. jag avskyr sådant..
inatt när jag var på toa så undersökte jag mina tänder lite snabbt.
jag har haft ont i nedre framtänderna i 2 dagar nu, och det gör såå jävla ont.
det är uppsvällt och jätteömt.
och inatt somsagt så var tandköttet löst !
*gulp* vad rädd jag blev.
jag skickade iväg ett mail till bjursås folktandvård och frågade om det var nödvändigt att komma in, och att det är sista dagen jag kan (vi åker imorgon). Och vips, så ringer det på min telefon och jag är välkommen till 9 eller 12.
Smiiiidigt :)
Men dessa jäkla bussar var ju nåt helt annat....

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0