tagit hand om mig själv en stund

jag tog med mig min bärbara till badrummet och tog hand om mig själv en stund.
ur datorn strömmade det olika covers från alla kanter i världen.
plockade ögonbryn tills jag blev nöjd, måla tånaglar m,m.
när jag skulle ha min ögonbrynspenna i min sminkväska märkte jag att den var borta.
den har alltid legat där och jag brukar inte använda den så ofta.
så jävla otacksamt och ohyffsat av dig som har tagit den (!). har man inte råd med en egen ska man inte behöva sno någon annans !
har en ögonskugga som blev snodd för ett tag sen också. jättekul !!
idioti på hög nivå.

Ordet är ditt.
Postat av: Anonym

hej vad trist att någon tar saker från dig, vet du vem det är och vem är det? :D ha det bra puss snart ses vi!<3

2011-06-10 @ 07:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0