Trådlöst internet igen

Johan och jag var inom Siba idag och han skulle köpa en router.
Jag fann en dataväska som låg i en korg "Oavsett pris innan, allt 50 :-" Jag skulle få den av Johan, och när han skulle betala sa kärringen i kassan:då blir det 949 kronor.
VA !? Då kom det sig att Sibajävlarna har lagt den i korgen sålänge dom flyttade på saker !
Idioti. Jag hatar Siba, har aldrig tyckt om dom och kommer aldrig att göra heller.
Fan vad sut jag blev !
Skulle vara perfekt att ha en dataväska nu när vi far upp.
B-L-Ä !
Nu har vi trådlöst internet igen i alla fall. Skönt och slippa dessa sladdar och jäkelskap.


Imorgon 9.30 åker jag till Borlänge för att se student som tas av Kim.
Efter det åker jag med Mia och hjälper henne förbereda maten och alltihopa.
Det ska bli kul !
Så imorgon bitti blir det en massa hårfix, hoppas jag har en bra hårdag bara ! :)

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0