Uppehåll för länge !

Jag tog aldrig med min dator, för internetet från Johans mobil fungerade inte.
Ganska så myket tråkigt, för jag har inte bloggat sen vi åkte !
Men lite sammanfattning:

Vi har hunnit med
Träffat moster, träffat vänner, ätit glass och burgare på Rönnbäcks, gått på stan i flera timmar och brännt pengar, fiskat en massor, firat midsommar i Kiruna, tagit en och två öl, sovit middag, åkt på bilfärd, tagit fina bilder från mitt smultronställe (gruvberget), hälsat på Johans mamma, hälsat på Kim, hälsat på NordiskaBil, sett sol i någon dag, ätit skräpmat så det heter duga och  druckit kaffe !

Nu ska jag, Johan och Robin hyra film, äta lite mr skräp och spela kort !
Kram på er alla !

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0