Nuså !

nu tänkte jag slänga upp ett blogginlägg här..äntligen.
har helt ärligt inte brytt mig och orkat !

just nu har jag rensat igenom mina lådor vi tog ifårn mamma i lördags, mycket skit kan jag lova!
har slängt i en tvätt, vädrat kuddarna, dammsugit m,m
väntar på att Johan ska komma hem så vi kan hjälpas åt mer. Känner ingen ork.

Igår var vi ner till Västerås och hälsade på Daniel Wennberg och Johan "honk" Isaksson !
Hur kul som helst att få träffa honkiponk igen ! :D
Hoppas vi ses snart igen !

Sitter och lyssnar på Johans spotify, och gud ja vad mycket minnen man har med hans musik !
Snart ett år sedan vi bestämde oss för att det var han och jag.
Ett år har redan gått sen jag träffade han för första gången, och första gången jag åkte upp till honom.
Vilket tur att jag gjorde det, annars hade jag inte suttit här !
Så lycklig ♥



Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0