Internetproblem

Igår hade vi problem med vårat internet heela dagen.
Men nu fungerar det, weho.
Vad handikappad man känner sig utan, helt otroligt.

Just nu ligger vi båda i soffan med tända ljus i hela lägenheten.
Johan kollar på hockey och jag ligger med datorn i knät.
Musiken strömmar ur headsetet och då får jag lust att skriva.
Om allt.
Det är konstigt, så fort jag hittar rätt musik,
rätt plats, volym och känsla så kan jag skriva hur mycket som helst.
Då kommer skrivar-mikaela fram.
Men jag märker nu när Johan kollar på skärmen, då kan jag inte skriva någonting, haha :)

Jag är inne på femte säsongen av Sex and the city, herregud vad mycket jag kollar på det.
Tyckte jag nyss såg första avsnittet av första säsongen.
Har ju bara två kvar nu :(
Så bra serie, finns inte många som slår just Sex and the city.

Dags för julklappar, suck..
Jag gillar inte när jag känner mig snål mot mina familjemedlemmar.
Men i år har jag ingen fantasi, så det får bli det blir.
Syrran vet redan, och hon vet tillochmed vad hon ska få. Tråkmåns..
Hon får väl sätta på en förvånadsmask och låtsas ;)
Och Mattias kommer upp då ! Ska bli så kul att få träffa honom igen !
Han får gärna flytta hem igen.

Nej, nu ska jag slå på ett eller två avsnitt.
Hehe.
Bjuder på en bild från när vi var i Luleå sist.
Dock har jag gjort om min ögonfärg.
Jag har tur att ha melerade ögon.
Alla slags färger !



Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0