Jag behöver

Jag behöver en knuff med självförtroende från er !
Snälla, skriv bara en kommentar där du är ärlig om vad du tycker om mig.
Både insida och utsida.
Nu måste självförtroendet och självkänslan växa och jag behöver er hjälp.
Tack på förhand.



Ordet är ditt.
Postat av: Carro

Du ska inte behöva ha dåligt självförtroende fina du. För du är så vacker både på utsidan och insidan. Och att du är så snäll och trevlig var det absolut första intrycket jag fick av dig, och att du dessutom ler ofta. -du har ett mycket smittande leende. Du har ju lyckas få jobb nu, pluggar samtidigt, jamen allt. Du är ju jätteduktig precis som du är. Och att vara snäll är den bästa egenskapen man kan ha och den har du. (: Har alltid uppfattat dig som en lättsam person som ger fina intryck utåt. -och det tycker jag jättemycket om hos dig. Var dig, precis som du är nu för det är underbart att få uppleva. (: Kraaaaaaam.

2011-10-05 @ 11:47:24
Postat av: jenny

Du är fantastiskt snygg, söt, sexig ;)

du är hur snäll, gullig, omtänksam, rolig som helst. du är en jag kan säga allt till för man kan lita på dig till 100% alla borde ha en vän som dig <3

2011-10-05 @ 13:34:18
URL: http://jennyelisabethlarsson.blogg.se/
Postat av: Linn VO1

Du är en mycket vacker person som är lätt att tycka om. Jag tycker du har ett väldigt fint leende och du är hur gullig som helst! Jag tycker om dig. Kraaaam!

2011-10-05 @ 14:06:10
Postat av: hanna

varför är det alltid så att de bästa människorna har sämst självförtroende? jag tycker det är ett allt för vanligt fenomen och du min kära borde verkligen inte ha det. mikaela, du har charm som få och förtrollar stämningen vart du än går. du har en sån fantastisk karisma som du förmodligen inte ser själv men som alla andra ser! :) jag minns inlägget du skrev om att du hade komplex för din rumpa, jag tappade verkligen hakan när jag läste det för du besitter nog den snyggaste bakdel jag någonsin sett. ja, jag önskar att jag hade den själv! ;) du är så jävla gullig och framförallt omtänksam vilket gör att man känner sig trygg med dig. och sen är du ju en fantastisk sångerska, kan du inte spela in fler låtar och lägga upp på youtube? när jag såg ett klipp med dig för första gången var jag helt såld, vilken fantastisk talang du har! :)



avslutningsvis vill jag säga såhär om dig; du är en sån man antingen vill ha eller vill va! <3

2011-10-05 @ 15:59:16
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: åsa

du är snäll, omtänksam, lugn och vääääldigt bra på att spela gitarr och sjunga :) du är hur bra som helst mickis! är glad att vi umgås mer och mer :)

2011-10-05 @ 21:51:25
URL: http://piippi.blogg.se/
Postat av: Agnes

Jag känner dig inte personligen men känner några av dina nära och kära som jag har vuxit upp med mer eller mindre (din älskade moster Anna, Jonas och Binge) :) Nu har jag lyssnat på ditt klipp där du sjunger och spelar gitarr. Vet du Mikaela du är en skatt och den skatten bär du med den äran! Tro på dig själv för du har det inombords och även utvändigt! Det märks att det ligger i släkten och med ödmjukhet kommer du långt! Ta denna gåva (musiken) med dig i ditt framtida jobb som undersköterska för det kommer du att ha mycket nytta av. Musik och sång kan förmedla så mycket och det tycker jag att du är duktig på. Du har fina sidor som du ska ta tillvara på och det man kan läsa i bloggen är att du kan förmedla all den kärlek som du hyser för dina nära och kära för det är en ovärderlig gåva. Du är en bland dom som är unika i sitt slag ta vara på det. Hur många får en kärleksbetygelse varje dag från sina nära och kära. Du fömedlar det till din syster, mamma, mormor samt din sambo. Du lever ett rikt liv och därifrån kan du även hämta din kraft för att bygga ditt självförtroende och självkänsla med. DU är fantastisk Mikaela och unik. Tro på dig själv och sug åt dig all den kärlek som jag vet att du får från de dina! :) Styrke kramar till dig från mig! <3

2011-10-06 @ 11:16:17
Postat av: Siss!

Superfint skrivet att Agnes ovan!:) Ta till dig hennes ord. Och jag behöver inte skriva nått för du vet att jag älskar dig, du är ju min syster! <3



Puss!

2011-10-06 @ 14:03:31
Postat av: moster

Håller fullständigt med Agnes här ovan. Kunde inte skriva det bättre själv.

DU är en skatt för oss alla älskade Mikaela!

2011-10-06 @ 15:38:42
URL: http://mammaanna.se
Postat av: Rebecca

Jag tycker du är en toppen tjej Mikaela! :)

Du är sjukt fin & du är hur gullig som helst! :)

Glad & treeevlig! :)))<3

2011-10-09 @ 13:06:28
URL: http://bbeccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0