trött på datorn..

som ni märker så bloggar jag inte så mycket längre.
Jag är trött på att sitta vid datron faktiskt !
Nu när jag har min mobil surfar jag mycket på den, facebookar och kollar mail.
det enda jag måste göra på min dator är att logga in på firstclass och kolla schema, mail, uppgifter och inlämningar m,m och blogga.
jag laddade ner appen för firstclass, men serveradressen blir error...suck.
imorgon är det middag på Gustav vasa hotell med familjen och bosses barn, thomas fyller år så vi ska fira honom där med middag.
på lördag är det 30-årsfest i avesta som gäller !
Jag har köpt en jättefin klänning, fjäderörhängen, härliga strumpbyxor och hårfärg.
ska förresten slänga i den ikväll, det får Johan göra.
svart såklart !
så det blir lockar i håret och snygga skor tillsammans med andra småitigott accesoarer och självklart min fina pojkvän vid sidan om !
presenter är inköpta och vi tar med oss ett glatt humör !
längtar.
ljusen är tända i lägenheten, det är smått kallt (som vanligt) och jag har världens bästa sällskap brevid mig som skriker och gormar åt tv:n.
ni förstår nog varför.
hockey.
magkatarr har jag också.
mindre roligt. äter tabletter för det och hoppas att det ska bli bättre.
mycket har att göra med stressen.
både på jobbet och i övrigt.
hoppas det blir bättre snart !
Nu orkar jag inte skriva längre.
men ni får ha det så bra.
Kameran följer självklart med på lördag, så uppdatering efter det !
bjuder på en gudomligt söt bild på min käraste !

Ordet är ditt.
Postat av: Agnes

Hej vad roligt att se att du lever!! Tyvärr blev det inte 3 poäng till Luleå ikväll men bättre lycka nästa gång! :) Vi får skrika högre nästa gång dom spelar...

Sköt om dig och det lät ju inte bra att du har problem med magen. Ta det lugnt.

Kram

2011-10-20 @ 22:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0