Härlig dag !

Idag har det varit fullt sjå på Max !
Jag fick börja med att stryka skjortan innan jag bytte om.
Väl efter ombyte gick jag ner till Sanna som satt med telefonen mot örat på sitt kontor.
Jag skulle börja stå i köket.
Det gick jättebra, bättre än förväntat.
Orginalburgare är enklast tycker jag, kan vara för att den är vanlig och att den står överst på "fusklappen", hehe.
Och de blev imponerade av att jag var så duktig på att vika papperet på burgaren, särsilkt Sanna.
Riktigt kul att höra !
Ett tag blev det lite för mycket, det var när jag stod och skulle placera burgarna i "facken" till kassorna.
Man ser på skärmen vars dom ska, men det blev lite för mycket och då kände jag bara "neeej".
Däremellan började jag känna mig jätteyr också.
Men det gick över efter lite vattendrickande.

Efter några timmar i köket fick jag gå emd en tjej till kassan.
Och det var svårare än förväntat.
Eller, svårt och svårt...rörigt !
Men jag var trevlig mot kunderna och sa att jag var ny, så slipper dom tycka att jag är dum och inte kan någonting.
En kund sa att jag kommer bli proffs på det här, och man blir ju så glad av sånt ! :D
Det gick bättre och bättre, så imrogon blir jag ännu bättre !

Imrogon är det både skola och jobb, måste få i mig något att äta innan jag börjar bara.
Och dricka massa massa vatten !
Jag är helt uttorkad i munnen och kroppen idag efter passet.
Puh.

Nu ska jag mysa med hjärtat !
Kram på er !

Ordet är ditt.
Postat av: åsa

vad kul å höra att det har gått bra! det kommer ju gå galant när du väl fått in rutinerna :) kramis

2011-09-21 @ 21:04:11
URL: http://piippi.blogg.se/
Postat av: Siss

Superviktigt att du äter! jag vet hur det är, men man gör av med mkt energi när man jobbar sådär :)



Go go go!!

Puss

2011-09-21 @ 21:29:33
Postat av: Bella

Åhh vad härligt att det gick bra! Vad glad jag blir för din skull! :)

KRAM

2011-09-21 @ 22:05:42
URL: http://bellarinan.blogg.se/
Postat av: Agnes

Glöm inte att dricka mycket eftersom du står i värmen! Du gör av med ganska mycket vätska också och som din syster sa så se till att äta ordentligt innan så att du inte tippar. Vad roligt att det kändes bra första dagen för det är A och O. :) Lycka till i fortsättningen med både skola och jobb! Kramar till dig

2011-09-22 @ 06:10:46
Postat av: Jenny

Åh vad roligt att det gick så bra, lycka till nästa gång du ska jobba :) Saknar dig Mikaela !

2011-09-22 @ 18:06:53
URL: http://jennyelisabethlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0