Hej igen !

Jag har haft dålig update, men nu får det bli ändring på det.
Så gott som det går i alla fall, vet inte om vi kommer ta med oss datorn när vi åker imorgon.
Annars får jag säkert låna Bettans (Johans mamma) ! :)

I fredags jobbade jag, det gick jättebra och det är så roligt !
På kvällen stressade jag hem och duschade sen åkte vi till Tzatziki och åt middag.
Jag som ville ha lugn och ro efter den hektiska dagen i både skolan och på jobbet, trodde väldigt fel. Det var så gott som fullt på den lilla restuarangen med fyllegubbar och tanter.
Liv ? Ja ! Jag hörde knappt vad Johan sa till mig och jag hörde knappt mig själv.
Jag blev så irriterad så jag höll på att skrika rakt ut till Johan "VAD SA DU !?" så jag kunde få alla uppmärksamhet och be dom vara tystare.
Det var som om de ägde rummet...suck.
Vi åkte till min syster efteråt, så en tripp till stackars Grycksbo blev det.
Vi myste med lite ghoklad från min sida (fredagsgodis) och zappning på tv:n, då grabbarna fastnade för en film där det var en tjej som grinade hela tiden. Spännande värre !

På natten somnade Johan på soffan, inte så konstigt, han skulle bli hämtad 04.10 av en arbetskamrat.
Stcc skulle dom till. Får ett samtal från ett nummer jag inte har och det är en full Johan som pratar.
"Hejjee älschling, jag harr schlått min pinkod för mååonga gåonger" Jahapp, så duktig du är, hjärtat ! :)
Jag hörde av mig till min vän Åsa och frågade om hon ville ta en öl på kvällen.
Hon kom hir med rödvin, popcorn och massa annat !
Vi satt och pratade och hade det jättetrevligt här hemma. Johan kom hem vid 22tiden, full, trött och lite sådär fulldryg. Han skulle ju cokså med till krogen, så vi skyndade oss till bussen men det varade inte länge för honom inte.
Han gick hem ! Usch, jag blev orolig..
Jag och Åsa hade i alla fall jättekul trots fulla drägg, knuffningar på dansgolvet och huvudvärk.
Åkte med nattbussen hem, och jag har blivit jätterädd för att åka nattbuss sedan sist. En turk som låtsades känna mig. Inte så värst trevligt. Slutade med att jag paniksmsa Johan och skrev att han fick lov att gå ut och möta mig.

Söndagen vaknade jag upp pigg och glad, Johan var inte så värst bakis faktiskt.
Vi gick på stan en stund och letade klänning till mig och skjorta till Johan tills på fredag.
Jag hittade verkligen ingenting !
Som tur var hittade jag en klänning här hemma jag kan ha.
Vi tog oss en varsin hamburgare på mitt jobb och det var såklart gott. Där kan man verkligen äta utan att få ångest. Finns ju massa nyttiga rätter !

Nu har jag hängt upp tvätten jag stoppade in imorse som jag ställde in på 3 timmar, in med en ny, ikväll ska det packas och även imroogn, det sista. Då vill jag ha en massa nytvättad tvätt såklart.
Jag älskar min tvättmaskin :)
Jag ska göra iordning mackor tills imorogn också, så får vi sänga in på någon mack efter e4:an och köpa kaffe om vi vill ha. Kanske blir ett stopp i Umeå denna gång också, vem vet.
Jag längtar efter er, allihopa !

Nu ska jag diska tänkte jag, bort med allt nu när vi blir borta några dagar. Skönast så när man kommer hem igen.
Ha en bra dag !


Måste åka upp på mitt smultronställe.
Gruvberget !

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0