Memories

Jag har hittat låtar på spotify som väcker minnen.
Minnerna med min älskade moster Anna.
Hennes ena blogg hittar ni här och hennes och Millas blogg hittar ni här.
Skitbra blogg dom har tillsammans !

Två låtar med Aqua som är jättefina.
Många har säkert hört, men ni som inte har hört ber jag er lyssna.
Jag älskar dessa två låtar.
Speciellt Aquarius.
Minns att moster sjöng denna någon gång.
Det var då jag och mina syskon var mindre.
Vi hade så mycket roligt tillsammans, jämt och ständigt !
Världens bästa moster helt enkelt !!



Ordet är ditt.
Postat av: Carro

hej fin fin.

-nej jag har inte råkat ut för det eländet att någon av mina fina vänner har snott något/tagit något. Jag kanske skrev lite otydligt, jag menar att det har försvunnit ut sortimentet (favoritsaker) som man verkligen fastnat för sen har dem slutat att tillverka dem så man blir så ledsen att man inte får tag på dem längre. :( -hoppas du mår bra. -och snart ses vi. bamsekraam.

2011-09-17 @ 09:02:52
Postat av: moster

Åh, gumman min! Vilka minnen det väcker. Önskar jag kunde skruva tillbaka tiden. Då hade jag inte flyttat till Norge och lämnat er.

<3

2011-09-18 @ 09:12:23
URL: http://mammaanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0