Tack för fina tips !

Jag blir så glad när kommentarerna strömmar in !
Ni gav mig fina tips och peppord, det värmer glatt !
Tack kära läsare !
Inatt har jag drömt märkliga drömmar.
Jag hade snott Johans c70 och brännt iväg mot Luleå centrum från Östermalm, och jag kom i den där korsningen jag verkligen inte gillar..En sån där korsning man ska korsa varandra.
(Jag förstår mig inte på såna korsningar och när jag får körkort kommer jag undvika dem så extremt mycket.
När jag och Johan var och körde i Luleå sa han inte hur man skulle köra.
Jag körde rakt på precis som vanligt och får en chock när bilarna körde rakt på !!
Släppte ratten, Johan skriker, jag gråter, står kvar i korsningen, paniken flödar och jag förstod ingenting.
Usch, aldrig mer !!)
Tillbaka till drömmen: Jag körde på vägen som plötsligt blev en refug och jag åkte till höger, tillbaka till körfältet, då kommer bilar och kör in i sidan på mig. Heeela bilens högra sida blev förstörd av repor, lacken lossna, bucklor m,m.
Hehe oops ;)
Efter den drömmen drömde jag om att Johan hade hållt hemlighet för mig om att han hade varit med i en show.
Det var på tv:n och han skulle sjunga.
När han kom utrusandes på sceenen fick han någonting i ansiktet och såg jätterolig ut (skitsvårt att förklara här) och han började sjunge.
HAN SJÖNG SKIT BRA !!
Och jag blev så arg, jag blev så jävla arg på han för att han bara sitter och fjantsjunger i bilen och slår på växelspaken av nervositet (vilket han faktiskt gör). Och Johan brydde sig inte ett skvatt om det :(
Härliga drömmar..

Ordet är ditt.
Postat av: ida

Yepp, de går bra nu när han kan sitta upp också. Så de är najs.

2011-09-19 @ 18:07:42
URL: http://frandagett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0