Åh, paltkoma !

Har nyss lagat tacos åt hjärtat, och gud så gott det var ! Nu sitter jag här med dubbelt så stor mage innan och känner mig trött !
Att det alltid ska bli så, men det är ju för att all energi går till matsmältningen och arbetningen där inne.
Blir bättre om en stund.
 
Har varit hos Marielle idag och druckit kaffe, pratat en massa och solat.
Sanna kom hem och de testade sina nya kläder de fick idag från h&m, och vilken mysig tröja hon hade beställt !
En mörklila huvtröja som går långt ner över rumpan. Så mysig och skön !
Vill ha en jag också.
 
Ikväll ska jag sova hos Siss och vi ska äta gott och kolla på film. Som vanligt :)
Imorgon vid 10.00 far vi först mot mamma, hämta upp henne och sedan raka vägen till Ikea.
Det ska bli kul !
Massa värmeljus ska jag köpa, massor !
 
Johan har köpt nya cs...så framöver har jag en rolig sambo.
Nörd.
 

Ordet är ditt.
Postat av: Siss

Imorn vid nio menar du väl?! :)

2012-08-17 @ 19:18:14
URL: http://martiiniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0