En riktig skur

Jag sa till Johan "det kommer nog börja åska snart." och rätt jag hade kom det smygandes mer och mer.
Vi satt oss på balkongen och kikade och lyssnade. 
Men eftersom att dom inte är klara med balkongen än så fick vi en massa regn på oss. Suck.
Vi gick in och jag vek ihop kläderna jag fått av Siss, och världens smäll kom. Usch vad rädd jag blev !
Det måste ha slagit ner någonstans alldeles i närheten.
Jag gissar på att det här var sista åskovädret för i år, nästa gång yrar det höstlöv och regn i virvlar tillsammans.
 
Jag, Siss och mamma var till Ikea i lördags. Jag hittade mycket fint som jag är nöjd med här hemma.
En matta till köket, fina dekorationer, krukor, blommor, djupa skålar m,m.
 
Min fina Syster !
 
Jag och snyggbil´n.
 
Lite grann av det jag handlade:
 
En matta, gardiner kommer upp snart. Mamma syr dem åt mig, och de är gråa med liknande mönster. Det blir en kappa. Det kommer bli jättefint tror jag !
 
 
En jätteskön badrumsmatta.
Önskar den fanns i större, för jag älskar att gå på den på mornarna. Härligt skön och fin färg !
 
Handlade in blommor i en var med doftande "snäckor" "sjögräs" m,m som luktar hur fräsht som helst.
Detta är så mycket finare när jag har tänt badrummet i ljus.
Bilder vill aldrig göra dem rättvisa, det blir alltid fult då. Tar jag kort när jag har ljus tända så blir det alldeles för mörkt istället. 
 
En plastväxt i en fin kruka. Sånt är alltid fint i badrum !
Önskar bara vi kunde få ett helt renoverat badrum..golvet får mig att kräkas..
 
En mörk bild som fortfarande inte gör sig rättvis:
 
Lite skålar, toaborste, värmeljus, doftljus, krukor, gardin"tejp" m,m
 

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0