Hej !

Tänkte bara berätta lite kort hur jag mår och vad jag gör, det var ett tag sedan nu. Tycker det är dåligt att blogg.se inte har kommit till android ännu, för jag sitter inte så himla ofta vid datorn efterssom min fortfarande är trasig, så när jag sitter här är när Johan jobbar och jag är ledig.

Vi har haft semester, tänkte ladda över bilder och göra något inlägg, men min usb sladd till mobilen har fått ben och sprungit bort och gömt sig.
Ska leta igen tänkte jag.
Det var en helt okej emester i alla fall, skönt att komma bort från Falun 3 veckor, men vädret var bara skit. Regn, regn, regn och lite mer regn. Mulet, lite åska, kallt och mygg som aldrig förr...
Ingen höjdare på den fronten kan man säga, 3 varma soliga dagar hade vi på 3 veckor !Och det blev svinkallt så fort solen gömde sig bakom ett moln.
Det här är den sämsta sommaren inom väder jag varit med om, någonsin.
Annars var det rätt bra, roligast var att träffa moster, emilia och kim och Jenny.
Vi har ätit så mycket skräp också, på Rönnbäcks, max, Sorbas o.s.v så nu ska allt bort med en blandning av GI och lchf.

Jag har fått ett till jobb, och jag älskar det.
Personlig assistent, men det är så tråkigt att det bara är sommaren, fram till mitten av september.
Sen får vi se om jag får mer jobb till hösten *håll tummar och tår*.

Jag och Marielle for upp till Rättvik och strosade runt där. Classic car week blir bara större och större för varje år. Vi stod i kön hem i nästan 50 min. Men det gör inte mig någonting :)

Nu ska jag ringa några samtal.
Ha det bra och sköt om er !
 

Ordet är ditt.
Postat av: A

Vilken jättefin bild på er två!

2012-08-02 @ 15:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0