Följ med mig om du vill !?

Vill du också gå ner i vikt ?
Jag tänkte ta kort på vad jag har ätit under dagen, åtminstonde middag.
Och ni får gärna följa med !
Startvikt: 64,4 kg
Målvikt: 59,0 kg
-5 kg innan 4 juni 2012
Frukost: Bollnäs vaniljfil och en banan.
Lunch: Blev ingen, men däremot vatten och några klunkar cola light.
Middag: Blodpudding, bacon och lingonsyld (lågkalori)
Kvällsmål: Inte kommit dit ännu, men det blir nog ett äpple !
Kom ihåg nu att det absolut inte är någon fara att dricka light !
Det innehåller inga kolhydrater !
Tänk så bra att man faktiskt kan dricka läsk under en diet, härligt va !? ;)

Ordet är ditt.
Postat av: Tuss

Light är INTE bra! Det lurar kroppen och du blir bara sugen på mer, mer och mer läsk... Kroppen känner inte igen konstgjort socker. Då är det bättre att dricka riktig läsk någon gång i bland.

2012-01-03 @ 18:53:36
Postat av: åsa

ja precis, light är inte bra! googla det så får du se :) annars skulle jag också vilja hänga på det du gör, inte gå ner i vikt utan bli mer musklig :D

2012-01-03 @ 22:36:09
Postat av: gnällkärringen ;)

Ska bli spännande att följa dig gumman. Du får kika in på jojjolivet å följa mig och Milla :)

Håller med Tuss. Lightdrycker och lightprodukter av alla slag är skit. Konstgjort och fyller din kropp med skräp. Ta hellre riktig läsk om du nu vill ha det nån gång. Å skippa vaniljfilen, dolt socker.

Vanlig lättfil och knäckebröd är bra. :) Skippa inga måltider! Då ställer kroppen in sig på svält och du stannar upp.

Sen antar jag att det är mitt fel att Bodenresan inte kändes så bra. Jag är ledsen om jag gjorde dig upprörd men du måste tro mig när jag säger att jag vill bara ditt bästa! Hur attraktiv tror du att du är på arbetsmarknaden om du hoppat av gymnasiet 3 gånger?! Det enda dom tänker då är (om dom ens läser färdigt ansökan när dom sett att du inte slutfört gymnasiet): Hur länge kommer den människan jobba kvar här som aldrig slutför någonting? Världen är grym Mikaela. Man kommer ingenstans utan utbildning idag. Att Johan fått jobb utan utbildning, ok, det kan hända. Förr var det enklare att få jobb direkt efter 9:an. Verkligheten funkar inte riktigt så. Vissa har turen att halka in på bananskal. Du kan inte räkna med att du också gör det. En karriär på Max är inget att sikta på. Förlåt mig men jag kan bara inte stå tyst och titta på när du gör ditt livs misstag!! Jag kommer aldrig förlåta mig själv om jag inte säger vad jag tycker!

Ok, nu har jag gnällt färdigt för idag. Jag älskar dig förstås, vad du än gör, men som sagt, jag tänker inte stå tyst och titta på. ;) Puss!!

2012-01-04 @ 10:30:59
URL: http://mammaanna.se
Postat av: Agnes

Hej Mikaela,

vilken klok "gnällkärring" du har här uppe i norr. Vet du även om hon kanske sade vad hon tyckte och tänkte så gjorde hon det för att hon älskar dig av hela sitt hjärta. Ibland önskar jag att jag också hade en sådan bra gnällkärring! Fina du utan gymnasiet (vad jag har kunnat utläsa av gnällkärringens kommentar)så kommer man inte långt idag! Kämpa Mikaela visst det är tungt men det känns såå bra när du är framme vid målet. Jag hejar på dig och tror på att det kommer bli super när du är färdig. Jag läser själv jag också och det är tufft och tungt emellanåt men det blir bara bättre. Behöver du pepp så visst här finns jag och jag lovar jag peppar om du behöver precis som när du behövde lite för självförtroendet. Lyssna nu på gnällkärringen för hon har nog mycket klokt att säga när det verkligen behövs (för jag vet att hon säger inte saker som hon inte verkligen menar). Sköt om dig nu och kämpa på med skolan så ska du se att det kommer att kännas mycket bättre senare. Du har det där lilla extra Mikaela som du ska vårda på ett bra sätt. Det har jag sagt till dig tidigare och jag menar det nu med. DU är unik och det behövs där ute i verkligheten.

Kram kram... <3

2012-01-04 @ 19:08:58
Postat av: Pinup-fotograf - Miss Emelie '

sv; Åh tack för du tog dej tid & svara :) Sötnos

2012-01-04 @ 20:27:18
URL: http://emelieyoung.blogg.se/
Postat av: N

Varför ska du gå ner i vikt? Du är ju fin som du är.

2012-01-04 @ 21:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0