tjolahopp !

Det blev inget inlägg igår, och knappt idag heller.
Jag har jobbat och inte haft tid.
jag orkar egentligen inte göra ett inlägg nu, men jag gör ett i alla fall.
Jag har då inget speciellt att skriva om.

Mamma och Bo var hem till oss idag !
det var jättemysigt ! Det är så kul att bjuda hem folk till oss, i alla fall när det plneras, är städat och fint o.s.v.
jag tände vaniljljus i hela lägenheten så det doftade underbart när de kom hit.
de hade med sig fika och en present till Johan. ett väldigt långt "grattis i efterskott" av dem, men bättre sent än aldrig, eller hur !? :)
han som önskat sig och tjatat om en gjutjärnsgryta fick en !
nu kan han äntligen laga sina supergoda grytor till ännu supergodare ! ser fram emot det :)
jag visade mamma lite fix och trix på hennes nya telefon hon fick i julklapp, samsung galaxy s2.
hämta hem "UNO" till henne också, så nu har hon väl fastnat för det också ;)
fixade profilbild till familjemedlemmarna och bosse i hennes kontakter, sände över lite bilder, bytta bakrundsbild på oss barn o.s.v.
hon blev glad i alla fall !
sen så tittade vi på "The Voice Sverige", sen for de hem till kossorna ! :)
Mycket trevligt !

Det här med dieten, jag känner mig inte speciellt stressad (har ju ca halvår på mig) så jag är inte så noga ännu.
Har precis ätit nuggets från max t.ex ;)
GÖTT DET !

Hoppas ni har det bra !
Ska snart gå och lägga mig, imorogn är det jobb !

Natti natt !



Ordet är ditt.
Postat av: Sissis :P

Det är kul när du bloggar, för jag orkar inte! Haha har en fruktansvärt tråkigt liv så det finns inget att skriva om!



PUSSeliPUSSsnuff <3

2012-01-07 @ 16:04:02
URL: http://martiiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0