trötter !

kan ju bara ge positiv effekt till mina kollegor idag ! fan så duktiga vi var idag !
2 stora ruscher (stavning?) som höll i sig i någon timme, och vi fixade det galant !
jag är stolt över mig själv !

nu är jag otroligt trött, och i fötter och ben.
när löning kommer måste jag köpa nya jobbskor åt mig själv.
jag får lov att slänga de strumpor jag har på mig för att dom blir så förstörda...
det är hål, raaaakt igenom, ett stort hål också, och det är inte skönt att gå på stengolv direkt på foten heller.
måste bara hitta rätt skor som gör att jag får en  bra hållning också.
inte så bra på det där, hehe.

ligger i soffan med gravidkudden och duntäcket och bara myser på !
vi har tittat på animal planet (den kanalen underskattas verkligen!) och bara slappat.
johan tyckte det var så mysigt så han sa "såhär ska vi ha det VARJE vecka!", och ja, varför inte ?

nu tänkte jag slå igång jägarna 2.
vi såg den på bio när den var, och den var så mycket bättre än ettan !
älskade norrlandsskogarna.
jag saknar det ! ♥



Ordet är ditt.
Postat av: Mia

Hej,

ett litet tips när det gäller jobbskor...

"Fotriktigt ögongodis" finns på www.jobi.se. Ergonomiska, snygga, maxat stötdämpade, prisvärda jobbskor för de flesta branscher och arbetsmiljöer.

Går du på stengolv rekommenderar jag web eller Grete Waitz - jag lovar att du kan gå och stå lääääääänge utan att bli trött i kroppen av dem!

Ha en riktigt bra vår!

Bästa hälsningar

Mia

2012-01-11 @ 10:26:25
URL: http://www.jobi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0