uppdatering

Jo, igår var det fullt upp med att tvätta.
jag fortsätter idag och det är inte så mycket kvar nu. Skönt.
Jag älskar verkligen nytvättad tvätt, då kan man bara vraka och välja i "walkincloset" garderoben min !
igår vägde jag mig, och det ska jag göra varje måndag somsagt.
Jag har gått upp 1 gram, haha.
jag har ju slarvat med maten såklart, men jag är inte stressad som jag skrev tidigare, jag har ju låååång tid på mig.
igår hade vi myskväll med att kolla på jägarna 2 och då åt vi lite godis och ben&jerry´s.
Johan hänger på på allvar nästa vecka, på måndag.
så då kör vi på riktigt, båda två !
Nog för att jag äter frukost, middag kvällsmål som gi/lchf, men ändå så har det blivit lite strunt här och där ;)
det blir roligare när man är två också, mycket lättare och roligare !
självklart fortsätter jag med gi fast jag fuskat nu !
om en timme är vi påväg till gävle.
Jan-Erik (syrrans sambo) var dum och visade upp en htps för Johan (en minidator man styr med en enhet från telefonen) och Johan ska såklart köpa en begangnad av en privatperson i gävle...
jag blev inte så glad igår när han själv bestämt för att köpa en av julklappspengarna vi fick, men när han berättade hur den fungerade (t.ex om jag ska flyga till luleå, och det är 2 timmar kvar tills flyget går, så kan jag kolla på film på min mobil hemmifrån på arlanda) så blev jag lite gladare.
men ändå, lite onödiga pengar kan jag tycka..
jag har rensat lite här och var, tvättat, hängt tvätten, lagt i en ny tvätt, ska hänga upp det och sedan diska upp det vi använde igår. suck...en diskmaskin nu tack !!
less på den där jäkla disken. man får bara ont i ryggen, blir blöt överallt, torra händer och det är tråkigt.
och det är så lätt att man blir sur på varandra också när disken är ganska stor.
nej, diskmaskin ska det vara !
framkalla foton ska jag göra också, en eller två förstoringar på mig, johan mig&johan plus en massa massa småkort på oss och vänner.
när vi flyttar till större ska jag nog göra en fotovägg !
ska fortsätta småplocka här hemma nu.
hoppas ni får en fin dag !

Ordet är ditt.
Postat av: åsa

men du ska ju använda diskhandskar jööö!! :) det har jag som måste diska hela dagarna både hemma och på jobbet :D

2012-01-10 @ 19:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0