Bilderna

Tråkigt nog (och konstigt) är bilderna för stora att lägga upp här. Men det var märkligt, jag la ju upp en av dem i förr förra inlägget.
Jag förstår inte å mycket av just bildstorlekar o.s.v. Sis, kan du hjälpa mig sen när du kan ?

Solen försvann nu på eftermiddagen, som vanligt här nere i Dalarna.
Antingen är det uppe på morgonen och går ner på eftermiddagen, eller så är det tvärtom. Så himla tråkigt.
Längtar så himla mycket till semestern ! SKa bli såååå mycigt med tältning efter vägen !
Du & jag ♥

Ordet är ditt.
Postat av: Martina

Visst har du korten på en skiva? Ta med den hit så fixar vi det i Photoshop :)

Lätt som en plätt! Puss

2012-05-07 @ 18:39:11
URL: http://martiiniz.blogg.se/
Postat av: Mamma

Så fin du är på korten :-) Älskar dej , puss

2012-05-09 @ 17:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0