Gjort stan !

Idag har jag nog gått flera mil, känns riktigt bra !
Jag och min vän Marielle traskade ner på stan och gjorde ärenden. Jag letade skor och lite smycken inför bröllopet jag och Johan är bjudna på. Jag hittade ett par riktigt sköna skor !
Testade likadana fast med vanlig smal klack först, de gjorde ont, sen hittade Marielle ett par likadana fast med kilklack (min favoritklack) och de var som gjorde för mina fossingar ! Man kan använda dem för både fest och vardag, men självklart använder jag dem inte förens den 2 juni.
Jättenöjd och glad !
Gick in på Glitter för att leta efter en liten handväska en tjej har sitt allt. Hittade en rosa, men kom på att den passade inte till skorna eftersom de är lila.
Köpte mig en "suprise påse" istället, fick ett jättefint halsband och två helt okej örhängen, hårspännen och ett hårband.
Letade efter en bronzer också, en sån man duschar av (istället för brun-utan-sol som sitter i flera dagar). Blev kastanjevatten och herregud vad bra den var !
Jämt och fint resultat, naturligt brun och jättefin !
Nöjd !
Inne på h&m fann jag en bodyscrub och duschcreme i en och raklödder.
Mycket nöjd efter denna dag !
vi gick hemmåt, förbi Willys först och handlade lite müsli, cheese balls och loka mash ups ! Måste tilläga att jag har en ny favorit. Banan & kiwano, TESTA DEN !!
Helt otroligt god. Nu är den snart slut..

Ordet är ditt.
Postat av: Mamma

Häftiga grejer du fått köpa :-) skorna såg snygga ut ...tänk om man kunnat gå i nåt sånt :-) du kommer bli as-snygg på bröllopet...Puss

2012-05-19 @ 11:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0