Nu är det nära !

Snart sitter vi på flyget till kära Luleå och vi får träffa alla kära människor igen ! Ett halvår sen sist.
Jag längtar jättemycket efter moster och hennes familj, bara få krama om och få dricka en kopp kaffe och prata om allt och ingenting.
Hoppas det är fint väder, då kan man sitta ute !
Längtar jättemycket till bröllopet också, ska bli så kul och spännande att få se klänning, både brudens och dopklänningen (blir dop och bröllop i ett!) få äta god mat och framförallt att få träffa Kim och Emilia m. barn !
Få hålla i nya tillskottet Eddie, mysigt !
Igår vann vi !!
Grattis Loreen och Sverige ! Det var mycket bra i år tycker jag, många bra melodier men såklart också mycket trams som alla andra år. Man undrar hur alla andra låtar i deras länder lät eftersom den låten verkar vara "Bäst".
Nästa år sitter jag och syrran på plats, ska bli kul !
Inatt hade jag så ont i magen och var illamående. Det var nog inte så konstigt, så mycket skit jag åt igår.
Glass, godis, chips och pizza. Och inte tänkte jag mig för heller. Där fick jag sen inatt, allt kom upp igen men gud vilken lättnad efteråt. Somnade som en stock !
I veckan ska vi till mamma och hjälpa henne plantera.
Jag skjutsade hem mamma från sjukhuset igår och hon är verkligen superpigg ! Starka mamma !
Snart kan hon ut och springa och hoppa ! Hon är som en ny människa efter höftbytet !
Ska bli roligt att ha gröna fingrar igen, då jag inte får planera i år p.g.a byggnadsjobben dom gör runt husen...så tråkigt..!
Ska dra mig en svängom med dammsugaren nu och plocka in disk och tvätt m,m. Så roligt har jag det idag.
Kram på er !
Bild från Mockträsk i Boden för 2 år sedan.
En riktig sommardag vi hade !

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0