Nu var det längesedan, men jag kommer tillbaka

Hej på er !

Nu har jag haft ett långt uppeåll här. Sommaren är på gång och jag kommer uppdatera några gånger i veckan. Min syster har gjort om designen och då får man lite mer lust att blogga också.
När man har en blogg känns det som om att man ska blogga minst en gång om dagen, men det har jag ingen lust till.
Det känns som att det är samma saker man gör varje dag, då är det ju inget roligt att läsa ?

Snart är det sommar och semester och då är det Norrbotten som gäller. I år igen !
Längtar som en tok. Vi kommer att åka inlandsvägen denna gång (första gången) och v kommer tälta efter vägen.
Pappas stormkök följer med och det kommer bli så mysigt med kortspel, grilning/annan matlagning, sova i tält m,m.
Ser verkligen fram emot det !

Men föst ska vi till Luleå på bröllop  början av juni månad ! Vi bokade flyg och tåg idag så allting är klart, så skönt ! Och verkligen underlättande,hade vi bilat upp som vi tänkt först skulle det inte vara så roligt. Fara upp, gå på bröllop, åka hem. 80+ mil enkel väg...
Men flyg blir det och jag älskar att flyga ! Första gången jag och Johan flyger tilsammans också, ska bli roligt att resa med honom !

Körkortet är inte långt ifrån nu heller.
Jag har klarat uppkörningen, felfri ! Känns sååå bra ! Teoin däremot är krånglig. Jag fick 48 av 52 på första, och igår 50..man brukar säga tredje gången gillt, så vi håller tummarna att jag fixar 52 eller mer nästa gång !
När den är säger jag inte. Ni märker när ;)
Kommer vara så himla glad när jag väl fixar det, vilken känsla ! Kunna ta bilen när man vill, vart man vill. Riktig frihet !
Vi har kommit fram till att vi behöver en cykel så vi slipper ha två bilar.
Så när Johan slutar 16.00 och jag börjar 16.00 så lämnar han sin bil på mitt jobb och cyklar hem. Praktiskt tycker vi.

Nu är det bara syrran kvar på den fronten, jag har peppat henne (och Jan-Erk) att åka ut och övningsköra, och bett henne läsa i boken. Jag får fortsätta med det, hon får mina böcker när jag är klar :)

Ha det gott !



Ordet är ditt.
Postat av: åsa

va kul att du är back on track!! <3

2012-05-04 @ 23:59:08
Postat av: Carro

Vilken himla fin tjej!!



och roligt att du är tillbaka så man kan börja följa med ditt liv, känns så tråkigt när man inte kunnat läsa, så jag är så glad! Kram kram

2012-05-07 @ 12:35:09
Postat av: Mamma

Jag håller tummarna för att du ska fixa teorin :-) och sen måste vi få Martina att våga sig ut på vägarna.... Lycka till gumman ! Puss

2012-05-09 @ 17:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0