Min duktiga kusin !

Hej på er !
Förra veckan blev jag fotograferad igen av min kusin Isabelle, hur kul som helst,
hur kallt som helst och hur nöjd som helst.
Jag har lagt upp en del på Facebook, men det är långt ifrån alla 288 bilder ;)
Ni får se nedan, kommentera gärna en liten kommentar och säg vad ni tycker !
Dessa skall förstoras och framkallas sedan. 
 
Kika gärna in på hennes blogg.
www.bellarinan.blogg.se
 
· • ♥ • ·
· • ♥ • ·
· • ♥ • ·
· • ♥ • ·
· • ♥ • ·

Ordet är ditt.
Postat av: moster

Älskade gumman!! Så otroligt fina bilder!!

Svar: Tack, bästa moster ! Jag tänkte framkalla lite innan jul, är det någon bild du önskas ha ? Så tar jag med mig när vi far upp ! :)
Mikaela Grönoset Kårespång

2012-11-09 @ 18:34:17
URL: http://mammaanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0