Jag saknar min vän !

Lilla Jenny, jag tycker att du tar dig ner till oss nu. Jag väntar på dig.
För er som inte vet vem Jenny är så är det en helt otrolig tjej som jag lärde känna när jag gick på Barn & Fritid i Luleå,hon och jag klickade direkt. Lika humor och hade en massa skoj tillsammans.
Jag träffade henne nu när vi var upp på semestern i somras.
Och jag tycker hon kan ta sig hit nu, så hon får träffa oss och mina vänner, få se av Falun o.s.v.
Det finns gott om plats för dig och Niklas om ni två kommer. Jag vill träffa dig nu och jag saknar dig så !
Tusen kramar till dig fina vän !
 

Ordet är ditt.
Postat av: Jenny

Jag vill jätte gärna komma ner till er men det är ju så att jag inte har några pengar till verken bensin, tåg,flyg mm.. men jag pratade med Niklas och han ville också jätte gärna komma och se hur ni har det. SAKNAR DIG I MASSOR <3

2012-09-25 @ 16:07:03
URL: http://jennyelisabethlarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0