Slapp lördag

Känns som söndag.
Jag gick upp och åt frukost, plockade undan och sedan la jag mig brevid min älskling som är jätte förkyld och kollade på Nat geo wild (älskar den kanalen, finns alltid något att se) och sedan somnade vi.
Båda två som stockar i lite över 3 timmar !
Hur skönt som helst. Sen kom jag på att jag behövde handla, och hade knappt någon ork till det.
Men jag stack iväg och handlade tacos
och lite glass till Johan och sedan ställde jag mig och lagade mumsmiddag.
Nu har vi precis sett klart Körslaget och börjar se Avatar. Vi båda har lite svårt för den filmen, men tänkte att jag skulle försöka kolla hela. Om jag inte somnar vilket jag oftast är nära till varje kväll.
 

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0