Stressig dag

Idag har det känts som en riktig stressdag fast det inte har behövts. Jag åt lunch med mamma och siss på chinan i centrum, mysigt med mamma och dotter stunder, sånt behövs.
Kom hem och fick lov att ringa femhundra telefonsamtal kändes det som. Efter det gick jag och handlade åt min sjukling, glass och chips till hans efterlängtade hockeykväll. 
Nu sitter han klistrad och skriker och hojtar så fort pucken rör sig 1 millimeter. Därför satte jag mig här istället och lyssnar på musik.
 
Jag börjar mitt nya jobb på måndag 7.30, ska bli väldigt kul och spännande.
Jag är så glad att få arbeta med människor, dessa äldre är väl för gulliga med sina knasiga och charmiga kommentarer. Att en människa kan göra en så glad och varm.
Ett underbart jobb.
Jag tror att jag kommer stortrivas.
 
Jag suktar efter ett par träningsbyxor. Måste ha ett par, och en jacka jag kan ha när jag är ute och går.
Tänk om Johan kom hem med det till mig, bara för att ;)
 
I vår far vi utomlands med Svärmor !
Julklappen i år är resa till ev. Turkiet. Och jag ser fram emot det så mycket, för jag har aldrig varit utomlands "på riktigt". Danmark, Finland och kära Norge är det längsta man kan komma.
Så det ska bli så spännande verkligen. Få känna på havet och få saltvattenstorkat hår och bli brun. Saker ska shoppas och minnas.
Roligt !
 
Och nu har jag ju en motivation, och jag ska nå den. 
Att gå ner 6-7 kilo är inte svårt till maj. Det blir en salig blandning av lchf och gi för min del tillsammans med karln, och vi klarar det som vanligt. Jag ser inga hinder alls, bara en rolig känsla av att ställa sig på vågen !
 
Ha det !
 
 
 

Ordet är ditt.
Postat av: Anonym

jobbar du kvar på max? är det nya jobbet fastanställning?

2012-09-13 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0